#سخنان_ناب
با احمق بحث نکنیم و بگذاریم در دنیای احمقانه ی خویش، خوشبخت زندگی کند.
با وقیح جدل نکنیم، چون چیزی برای از دست دادن ندارد آنوقت روح ما را تباه می کند.
از حسود دوری کنیم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنیم باز از زندان تنگ حسادت بیرون نمی xadآید.
تنهایی را به بودن در جمعی که ما را از خودمان جدا می کند، ترجیح دهیم.
از "از دست دادن" نهراسیم که ثروت ما به اندازه ی شهامت ما در نداشتن است.
ادامه مطلبما را در سایت دانستنی 8 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12